>

Tuesday, June 22, 2010

...meriah...

melepaskan hari-hari lelahku, hari ini baru dapat aku bercerita..
kelmarin rumah ini sangat meriah.. sejak pagi semua orang kecoh, dari dapur hinggalah ke pagar depan.. aduhh... yang penatnya sebab nak melayan tetamu je... haishh...



kakak akuh bertunang,,, yeayy... dengan sape??



ni haa,,, incik faihy...
hmm,,, jangan tanya aku bila pulakk okayy~ ;)

5 comments:

ulfa. said...

waa..kaler biru!suke2!
haha..nak tanye jugak.
tya bile lagi? :p

~PENCHENTA~ said...

ehh,,, yg lakinye bukan yg baju biru tu ye,,, tu adik aku,, haha..
aku,,, hmm... ntah laa, kalau ada, ada. kalau xde, xde.. huhu~

mijah said...

jgn lupe jmput kami,,,
kami lah yg akn memeriahkan majlis ko nanti..

ulfa. said...

ak bkn refer biru tu pd manusia laa~
haha..die punye hntaran tu.. :p

~PENCHENTA~ said...

jah: haruslahhh,,, kau kepoh pulak... HAHAHA
ulfa: lahhh,, penat je aku xplain... haihh~ haha

sadid sigaraga