>

Saturday, May 22, 2010

...terima kasih...

cerminan medan kehidupan:
perlu ada perpisahan untuk wujudnya sebuah pertemuan,
perlu ada pengorbanan demi sebuah keamanan,
juga, perlu ada kegagalan untuk bangkit mencapai kejayaan...

jujurnya, aku sedikit kecewa..
bukan kecewa dengan mereka, tapi kecewa dengan diri..
perjuangan yang aku anggap boleh diteruskan rupa-rupanya gagal di pertengahan..

aku tahu,
semangat yang disuntik oleh teman-teman adalah untuk memotivasikan diri ini.
namun dalam tidak sedar, ia seolah menjanjikan sesuatu..
hingga memberi harapan palsu..

tapi aku tidak akan menyalahkan mereka..
kerana aku tahu, silapnya yang sebenar datang dari diri ini..
yang tidak tahu menilai dan perbaiki diri..

apa-apa pun, terima kasih buat teman,
insyaAllah, kegagalan ini akan ku ingat sampai bila-bila agar sentiasa menjadi pedoman...

2 comments:

rajanuha said...

nape ni tya?
;( rindu

~PENCHENTA~ said...

kalah debat lah sayang... :'(

sadid sigaraga