>

Friday, November 19, 2010

cuti oh cuti...

aku benci buat post mcm ni, tp disebabkan aku yakin ada org suka baca program aku waktu cuti ni kann, jadi aku penuhilah keinginan dia tu... *dia mmg hacker terbaekkK!

selain makan, makan, makan, makan, dan melilau (bilangan aktiviti berdasarkan ratio), adelah jugak aku jejakkan kaki ke dapur. nak harapkan adik dan kakak, TAKKAN LAH! :P
ape yg aku masak? ehh, banyak... nasi goreng, nasi goreng, nasi goreng, dan briyani (ni juga berdasarkan ratio) haha.. briyani tu pun aku TERmasak sebab ummi teringin nak makan. :)
kesudahannya, LICIN periuk! haha. bukan sinki makan, orang yang makan. ya, orang. x percaya kan? haha. berbaloilah dengan sesi memasak yang renyah tuh, ohh!

dan yg paling best, aku dah jumpa hobi baru... jeng3...

haha.... mengait! mcm perempuan kann? haha... owh. baru teringat, semua benda yg aku buat menjurus kpd keperempuanan. ouh!

5 comments:

mizajaafar said...

hahahaha,,beriani msin..cepat kawen tya..!

ulfa. said...

ouuhhh..kejantanan die semakin hilang!haha

lieko hirahata said...

HAHA aku nak tempah satu! nak scarf taw ;p

TheShida said...

motif bt perkara keperempuanan?? oh i lupa uols perempuan...haha =P

~PENCHENTA~ said...

jah: mak aku dah cakap, lepas ni promote tahieyah pulak, kakak dah lepas.... haha... *aduhh!

ufa: tu lahh.... aku dlm proses menyuburkannya kembali... hak hak hak.

ieka: tgk lah kalau rajen. haha.. :p

kak shida: awas kalau ingat! *haha*
kalau lupa x pe. :p

sadid sigaraga