>

Thursday, February 24, 2011

orang sekarang memang kecelaruan identiti.

Hari ni aku tensyen. Jadi aku nak buat post guna ayat tak formal je. (hari lain formal ke?)

Aku tensyen sebab tak dapat balik rumah sebab nak p check gigi. Lepastu aku gigih tak mau singgah fudkot sebab confident takmau gigi kotor kalau makan (kan nak g check gigi). Lepastu aku tensyen sebab p Pusat Kesihatan, orangtu kata dokter gigi takde. Lepastu aku kecewa. Dan banyak lagi lepastu hingga mungkin menyebabkan semua orang meluat.

Tambah lagi tensyen, aku ternampak akak ayu pakai baju kurung + tudung badut warna-warni macam cikgu tadika lintas jalan angkat kain sampai lutut. Apa kejadah nye ni? Ingat jalan raya tu runway nak jalan macam model ke hape?

*berhenti. buat maggi* <--- satu lagi tensyen.

Tu lah aku cakap. Orang sekarang kecelaruan identiti. Tudung nak moden. Warna nak ceria. Tapi style macam pesawah tu apasal? Baju kurung pun sekarang dah moden. Tapi semua bagai telanjang macam orang zaman batu tu apasal? Der.. Aku tak faham betul. Boleh seseorang tolong eksplen? At least kurang lah sikit tensyen aku ni..


No comments:

sadid sigaraga