>

Monday, May 9, 2011

Teka teki.

"Kenapa lubang hidung gorilla besar?"


Sila jawab. Sekian.

13 comments:

menusuk hati said...

kacang je..lubang hidung dia besar sebab lubang hidung dia tak kecik..sekian..

~PENCHENTA~ said...

T__T

Ok. Jadi sila jawabb ni pulak.

"Kenapa lubang hidung dia besar dan tak kecik?"

:P

asy_syakirin said...

sebab Allah bagi lubang hidung dia besar...x kecik...woha!

~PENCHENTA~ said...

Woha! Ce bagi jawapan lain. Dah betul dah tu. :P

Timun Laut said...

sebab gorilla suka korek idong.
err..macam x logik je jawapan tu. huhu. sila abaikan.

fuad ansari said...

sesuai la dengan jari gorilla yang besar.. kalau jari besar, tapi lubang hidung kecik, kan susah..kena pulak tyah tolong korekkan.. hehe.. jgn marah.. (",)

Afida Anuar said...

Sebab...tu la.. Sebab Allah dah jadikan hidung dia besaq tak kecik..err

~PENCHENTA~ said...

Timun Laut: Haha. Haha. Haha. Banyak pulak aku gelak. Tapi ada kaitan dengan jawapan tuu. Haha.

Kak Afida: Serupe je kome dengan pak cik menusuk hati nun. Haha.

En Fuad: Ishk. Cepat pulak jawapan keluar. Ce buat2 tak taw dulu. Ishk. :|

Jawapannya: Sebab jari dia besar.
-TAMAT-

Eh. Takde hadiah ye. :P

fuad ansari said...

yes.. boleh claim hadiah ni..

p/s: nak xnak pihak penganjur kena sediakan hadiah.. hehe..

Norsha said...

wah, pandailah en fuad tu...

~PENCHENTA~ said...

En Fuad: Alamak. Alamak. Saya takde cakap apa2 pun. Hee. Kalau ada pun, hadiah untuk Husna boleh lah. Haha. *Macam ni dah tak nak lagilah buat teka teki. Ishk.*

Kak Norsha: Dia p google tuu. Tak aci kann. :|

alifzikri said...

tu la jawapannya.. baru nak jawab, tapi dah ada org jawabkan..hehe..
kira macam jawab la kan? betul dapat hadiah..hehe

~PENCHENTA~ said...

Eh. Eh. Eh. Mana aciii. :|

sadid sigaraga