>

Wednesday, February 8, 2012

Ebbyt Marcelo. :P


Masuk cepat. Feri dah nak jalan.


Okay cari tempat masing-masing.


*Masing-masing dah besaq. Tak muat dah*


Haa. Telinga pun dah panjang. Dah boleh piat dah. :P


Smile! Oops. Tunjuk muntut pulak. >.< 

13 comments:

Anonymous said...

Terharunya letak nama akak kasi.. I like!! =)
Tapi yang mana satu ebbyt marcelo..

K. IA

Yana Lan said...

Mata Ebbyt macam bijik ciku. :P

~PENCHENTA~ said...

KakIA, Semua tu Ebbyt Marcelo. Pluralkan dia jadi Ebbyt Marcelos! Hahah.

KakYanaLan, A ah, Cantik mata dia. O.O Rasa nak makan. Haha.

Al Faqir Rabi'ah Al 'Adaweeyah said...

huwaah..! pengsan!

mintak sekor.. hihi.. :DDD

Pencari ALLAH said...

Comelnya...

Noorieda said...

Sangat comel rasa macam nak peluk2! :)

~PENCHENTA~ said...

CikBeah, Hehe. Meh datang sini cepat. Tuan dia nak bagi kita 4 ekor! :D Wuu. Jangan jeles. :P

PencariALLAH, Ciptaan Allah. ;)

Noorieda, Hahah. Nak peluk pun tak muat lah. Kecik sangat. Muat dalam genggam je. :D

s a r said...

assalamualaikum penchentaqu

hish! sumpah akak comel gila!!!

akak nak!!!

s a r said...

eh, akak pulak yang comel. hee.

*akak sumpah comel gila cik abit tu!!

As said...

Nak pengsan tengok sebab rasa kiut terlajak!


Aaaaaaaa!

fuad ansari said...

Ok.. ok.. Ebbyt Marcelo dah kenal dah.. yang mana satu namanya Bibah erk.. tak perasan pulak.. (",)

ghost writer said...

aku suka makan daging arnab.

tapi bukan lah yang jenis belaan.

:)

~PENCHENTA~ said...

KakSARkuu~, haha. Gitu tersasul-sasul. Meh sini ah kak. Singgah rumah. ;)

KakAs. Gitu kiut terlajak! Haha. Sastera wow sangat. ;)

EncikFuad, Haha. Bibah manusia lah! Serupa macam Rameli. Tapi versi hawa. ;)

GhostWriter, Peh. Makan ebit tu. Aku tak sampai hati mengenangkan ebit nak kena sembelih. Hee. :|

sadid sigaraga