>

Saturday, October 29, 2011

Tagged by Kak SARku~

Salam.

Disebabkan Kak Sar ada bagi soalan paksa rela, maka saya cuba jawab. Ehe. *Kalerful tak belog dia? Heheh.

1. Kenapa kamu berblogging?

Err. Sebab saya banyak cakap. Saya menulis dengan harapan si tangan dapat buat sebahagian kerja si mulut. :D

2. Kenapa ada diskriminasi dalam semua hal?

Diskriminasi macam mana untuk hal yang macam mana? *Jangan cakap diskriminasi wanita. Ai tak suka topik tu. :P

3. Cara terbaik nak cari jodoh selain solat istikharah? ~ahah

Haha. Gelak jugak. Emm. Solat hajat? Haha.
Cara terbaik nak mencari ialah tak perlu cari. Nanti Allah bagi. :D

4. Nama kamu paling suweet nak panggil :)

Hak hak hak. Panggil nama penuh. Taw tak nama penuh? :)))

5. Selain saya, Allah, parent, jiran, saudara sepupu sepapat, siapakah yang kamu sayang :P

Diri sendiri, dan kekasih Dia obviously. Haha. Terkena tak? *Siapa suruh tak tulis. Haha.

6. Pendapat cik/encik/puan mengenai blog saya dan saya :D

Rajinnya dia tukar-tukar kaler nak highlight something dalam belog. :D
Senior seUPM yang tak pernah jumpa yang suka bebel even dalam komputer. Haha. :)
Sayang kamu!

8 comments:

s a r said...

assalamualaikum PECEHNTAqu

amboi! siap nak terkena. but for me, sikit pun tak kena. ~sempat elak. :D
saja je uji kamu. terbuktilah kamu orang yang fikir dulu baru jawab. bukan pakai jawab je kan.

eh, kamu ni bocor rahsia pula. ehee. tapi memang saya suka bebel. dengan kamu je la. ahah. sayang kamu kembali :D

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. kelakar.. eh.. belajar kat UPM ker? course apa penchenta?

~PENCHENTA~ said...

Kak SARkuu~, Waalaikum salam. :D

Heheh. Rajin tag lah lagi. Heheh.

Sis Faaein, a ah UPM. Major maths. :D UPM jugak ke? heheh.

Anonymous said...

gembiranya "dia" :))

fuad ansari said...

senior upm tyah rupanya cik sar tu ye.. ingatkan tyah yg senior.. (",)

ye lah.. jodoh ni kalau tak carik pun, insyaAllah datang jugak..

~PENCHENTA~ said...

PencariCintaSejati: Heheh. Yelah, sayang kamu jugak. ;)

En Fuad: Bagus kan buat macam ni. Tak langsung orang pun kenal kak SAR. :)

InsyaAllah, insyaAllah. :D

s a r said...

ish ish ish. tak baik kenal mengenal salah silah cik sar ni pencehntaqu. hee

~PENCHENTA~ said...

Heheh. Akak kan fofulerr. :P

sadid sigaraga