>

Thursday, March 31, 2011

Ala emak kahwinkan aku.

Ha. Cuba baca post ni sambil play lagu neh. Haha.


Ini memang dah datang mode menggatal dah ni. Jangan sampai jatuh hukum wajib kahwin sudah. Haha. Udah-udah. Ni semua salah mak aku. P tanya soalan best tu pulak. Grr.

Hangpa tak pelik ka, tengah syok-syok lilit bunga manggar untuk kakak, hang pulak kena attack. Kakak tu pun tak lepas lagi mak nya. Ishk. Atau muka aku ni memang muka gatai? Erkk.

Tunggu datang mood baru syok cerita penuh. Haha.

12 comments:

Bijen M. said...

Alah.
Normal lah tu.
Gua dah lali dah.
Tu kes tak ada modal nak menyembang.
Okebai!

~PENCHENTA~ said...

T__T

Kau laki. Aku perempuan. Lain bro situasinya. Siap sebut nama orangnya. Ahh. Tak tidur aku semalam. >.<

Ibnu Mutalib said...

amiiin
semoga dapat buat usaha masthurat

~PENCHENTA~ said...

:)

amiin. tq.

menusuk hati said...

boleh pilih antara 2,nak bro nota siku r ibnumutalib..pilih2!

~PENCHENTA~ said...

kah3. kelakar sangat tu pak cik.

:P

نور توفيقا said...

Acecece..

~PENCHENTA~ said...

Ep kak pqa. Ep. Takmo nakal-nakal kat sini. P main jejauh. Keh3. :P

Dnt wrry, sampai jemputan tu nanti. Haha. :)

asy_syakirin said...

hehee...semoga kawin cepat..oppsss...amin...hehehe~

~PENCHENTA~ said...

Kih3. Takpe, nak ameen jugak. :P

Amiin. Amiin. Amiin. :)

roses said...

xaci!delete entry latest!

btw.xsmpat nk reno habis g.T__T

~PENCHENTA~ said...

haha. shh! :P

sadid sigaraga