>

Sunday, March 27, 2011

Dear adek.

Kalau dah tahu hari ni nak balik asrama, boleh tak jangan gegedik tidur bawah malam tadi? Bukannya aku tak biasa tidur bawah. Dah 3 hari kan aku tidur bawah.

Boleh tak jangan ngengade bangun awal sebab nak basuh baju aku yang kau pinjam? Nanti aku basuh lah sekali dengan baju sebaldi tu.

Boleh tak jangan sweet- sweet dengar ceramah sama-sama? Nanti aku asyik teringat gelak kau je. Yang Ustaz cakap dah lupa. T___T

Boleh tak jangan tengok Supernatural sama-sama dan gaduh? Nanti aku bosan takde orang nak gaduh bila kau takde.

Boleh tak. Boleh tak. Boleh tak. Aaa. Nanti aku rindu. Tsk.

*Sila abaikan post ini. :(

2 comments:

Ibnu Mutalib said...

errkkk,cane nak abaikan?

~PENCHENTA~ said...

mungkin dengan cara buat-buat tak terbaca.

*sempat lagi kalau nak delete comment tu. heheh

sadid sigaraga