>

Wednesday, March 30, 2011

Jodoh dalam perjalanan.

Semoga jodoh tidak sesat dalam perjalanan.
Semoga jodoh tahu aku tetap menanti.

Tapi, banyak sungguh dugaan ketika menanti jodoh.
Tapi, banyak juga bukan-jodoh yang mengaku jodoh.
Semoga istikharah tunjukkan yang mana satu jodoh sebenar.

Tak apa, kita tengok siapa yang mengaku dia membawa jodoh sebenar. Aku tetap menanti.

8 comments:

nuruzuaz said...

jodoh,
bila tiba waktunya, dtglah menyapa...
jodoh,
moga kamu membantu menguatkan lagi keimanan di hati....

~PENCHENTA~ said...

uit. menyambung. =)

Ibnu Mutalib said...

erkkk,
tunggu jgn tak tggu

menusuk hati said...

fieewwiittt!!bila tu?sama mcm bro notasiku..cita bab2 jodoh n khwn

Bijen M. said...

Doakan aku pergi dengan harapan.
Pulang dengan perempuan.
Eh, kejayaan.

MH,
Lu jangan sampai gua bako blog lu.

~PENCHENTA~ said...

Ibnu Mutalib: Moga-moga cepat sampai. Doakan weh! Kah3.

Pak Cik: Yang tu memang mcm tu. Tak boleh nak buat apa dah tu. Haha. Saya ni terkawal lagi (kot). Haha.

Bijen: InsyaAllah. Amiin. (Apa salahnya bawa balik perempuan. Cepat sikit aku dapat makan nasi ayam) Keh3. Uit. Doakan aku jugak. Mak aku dah tanya-tanya. Grr.

iqbalsyarie said...

waaaahhhhh :)

~PENCHENTA~ said...

Shh. Senyap2 weh. Haha.

sadid sigaraga