>

Sunday, September 18, 2011

Mereka

Setiap kenangan cuma akan kekal sebagai kenangan.
Yang kita ada cuma masa depan untuk mencorak lagi kenangan untuk disimpan.


Kepada ex-roomates, aku sangat rindu kalian.


Saat kita tension belajar bersama.
Saat kita makan maggi bersama.
Saat kita sepahkan bilik bersama.


:'(
Air hujan yang dahulu tak mungkin sama lagi hari ini.


Bertemu dan berpisah kerana Allah.
Semoga kita dapat bersama lagi. :'(





Penghuni hati.
<3 <3 <3

9 comments:

senorita. said...

ktorg sentiase rindu tya, sayang tya jgk.
jum la lepak cni, tido cni.
makan maggi, bollywood same2. haha
we miss u! nti kite broga ag ea :)

from: mo, ngaw, tipus, dori. hehe

fuad ansari said...

cepat je masa berlalu.. rasa baru berjumpa, sudah mahu berpisah...

cepat2, lumba sape naik pelamin dulu.. (",)

Afida Anuar said...

Pakai bedak sejuk sama-sama.... kena denda sama-sama.. he he..

cikgu norsha said...

dunia remaja, dunia yg sangat indah...tapi masa, semakin pantas berlalu....

~PENCHENTA~ said...

Yas: Rindu. Rindu. Rindu. Nak tido sana lah malam esok. Kena tanya mak aku dulu. :D

En Fuad: Siapa yang paling gatai, dia lah kawin dulu. Haha. Erk. Saya ke? Haha.

Kak Afida: Rindu kan zaman dedulu? :(

Kak Norsha: Petanda kiamat sudah dekat. :|

Bijen M. said...

Mau takmau kita tetao akan tinggalkan.
Dunia yang kita sayang ni pun kita akan tinggalkan.

~PENCHENTA~ said...

Hmm. Allah knows best.

Rabi'ah Al Adaweeyah said...

adik.. T__T

nak bisik sikit nih.. boleh tak kalau awak edit lengan kwn awak yg "terselak" tuh? kesian dia. blog ni ramai gak orang baca kan?

maaf ye, akak kesian kat kawan awak tu je. hihi^^

~PENCHENTA~ said...

Oh. Ya Allah. Ok2. Jazakillah kak. :)

sadid sigaraga