>

Wednesday, August 10, 2011

bonus!

Ewah! Lepas Kerajaan pusat bagi bonus setengah bulan gaji, kerajaan negeri pun ikut bagi jugak. Patutlah harini jalan tak jam. *erk, ada kaitan ke?* Mood semua orang tengah baik lettew!

Lepas dapat tahu nak dapat bonus ni, kerja belambak pun boleh nampak macam mudah kan? Dahsyat. Dahsyat.

Nak lagi dahsyat?

Ada bos tu nak bagi bonus seribu bulan gaji. Siapa nak?

Kalau nak, rerajin lah tambah ibadat di akhir ramadhan. Pehh! Seribu bulan tuuu. Siapa mampu kata taknak?

11 comments:

Afida Anuar said...

Nak!! Doa2 moga kita ditemukan dengan dia...malam tu...

Cidak said...

selamat bekerja..

s a r said...

~uhuu.. seribu bulan gaji tu terbaik :D

salam.

~PENCHENTA~ said...

Kak Afida: Meh doa reramai. :D

Saya pun nak jugak! :DD

Cicak: Selamat2. :)

Sar: Sangat terbaik! Tu kan bos kita! Mesti lah baik! :)

~PENCHENTA~ said...

Eh! Sori Cidak. Salah eja. :|

Allah.

fuad ansari said...

bunus yg ni tiap2 tahun ada.. samada kita nak atau tak je... yang peliknya, ramai pulak yg macam taknak je walhal ianya lebih lumayan.. (",)

bukan sahaja kakitangan awam, kakitangan swasta dan yg tak bekerja pun leh dapat sama.. (",)

Cikgu Sue [CS] said...

moga kita lebih terkesan dgn bonus 1000 bulan ni...

stkakat 1/2 bulan gaji,,,bkn apa2 pn...bila2 msa Allah bleh bg n amik...InsyaAllah xterkesan dgn 'gula2' dr makhluq ni..

~PENCHENTA~ said...

En fuad: Yelah. Seronok kan. Yelah, Bos kita kan Maha Kaya. :)

Kak Sue: Tulah. Manusia ni materialistik. Tak percaya selagi tak nampak. :(

Norsha said...

InsyaAllah.....moga2 dapat bonus seribu bulan gaji tu...

Norsha said...

InsyaAllah.....moga2 dapat bonus seribu bulan gaji tu...

~PENCHENTA~ said...

Amiin. Kuatkan bekerja Kak Norsha. :)

sadid sigaraga