>

Sunday, August 7, 2011

Erk!

"Dia bawa saya berjumpa keluarga dia waktu bulan puasa tahun lepas. Lepas berbuka tu saya terkejut sebab dia pergi tarawikh. Yelah, kita tak nampak dia waktu kat rumah macam mana kan. Tak sangka pula dia sealim tu."


Tutup tivi.


Terkejut sebab lelaki pergi tarawikh?


Aku lagi terkejut kalau lelaki tak pergi tarawikh. Erk.

8 comments:

s a r said...

assalamualaikum.

p/s- seronoknya tekan keyboard :P sempat juga kasi makan kepada haiwan peliharaan kamu tu. hee.

hm, sayangkan kan kalau tak dapat penuhkan peluang yang ada.

fuad ansari said...

zaman sekarang, pergi tarawikh pun boleh terkejut tau.. (",)

~PENCHENTA~ said...

sar: Wa'alaiki salam. :) Bagusnya ada orang rajin tolong bagi makan kat sadid yang tak puasa tuu. Hee.

Sayang saaaaangat. Allah. Tetapkan hatiku kepadaMu. :')

En Fuad: Kih3. Dah tu, dia tak pergi. Tu yang terkejut. Ishk.

Afida Anuar said...

kat sini pun ramai lelaki yang berterawih... tp ramainya setakat 8 rakaat je la;)

~PENCHENTA~ said...

Kat sini memang buat 8 rakaat je. :)

Lepas Isya' ada tahlil. Lepastu tarawikh 4 rakaat. Lepas tu tazkirah. Lepastu sambung lagi 4 rakaat tarawikh. :)

Singkat tapi padat! :)

Norsha said...

yelah, pasal dia terkejut pulak?

Ummu Nuha said...

salam ziarah :)

~PENCHENTA~ said...

Kak Norsha: Entah. Mungkin sebab dia tak dibiasakan dengan perkara macam tu. Sebab tu boleh terkejut. Hee. :|

Ummu Nuha: Salam. :)

sadid sigaraga