>

Thursday, April 14, 2011

Hati ini milik siapa?

Hati ni pun Allah yang bagi pinjam. Jangan gegedik nak bercinta dengan orang lain.

7 comments:

Ibnu Mutalib said...

acecece
cik norlia,
opps,
cik tahieyah Abdul Rahim

sefemes nama Tahieyah,
saiful menusuk hati pun tak dapat stalk.
lawak,heh

~PENCHENTA~ said...

Hmm? Tak faham lah pakcik. Ishk. :|

fuad ansari said...

Tuan izmer tu ade2 je.. banyak je modal dia.. (",)

aik, x boleh nak bercinta dengan orang lain ke?

Saya rasa yang lebih tepat, cintailah Allah dan Rasul melebihi cinta kita kepada orang lain..

Tapi tul gak tu, cinta ni x perlu nak gegedik.. (",)

Afida Anuar said...

Bercinta pun apa salahnya dik... bercinta kerana Allah;)

maksud akak bercinta lepas kahwin... he he

~PENCHENTA~ said...

fuad ansari: Haha. Itu ke yang dia maksudkan? Keh3. Nak kena siku ni.

Maksud saya cinta yang utama lah. Biarlah kita cintakan dia pun atas jalan yang Allah tetapkan kan? :)

Kak afida: Ni nak suruh saya kawin cepat ye? Haha. Kalau lepas kahwin pun, jangan cintai dia lebih dari Allah. Sebab dia pun pinjaman dari Allah buat kita. :)

umu6point said...

err..ok.ok..
jangan nak gegedik cintakan suami lebih dari cintakan Allah.. ok.ok.. :)

~PENCHENTA~ said...

gud girl. :) Heheh.

sadid sigaraga