>

Saturday, April 9, 2011

rindu gila geli. :P

Saya rindu rumah.
Rumah tetap manis walaupun tak cantik.
Rumah manis sebab orang kat dalamnya baik.
Orang kat dalamnya selalu masak sedap-sedap.
Nak bagi saya jadi giant ke? :(

Orang kata,
Bila rindu, pandang bulan.
Sebab kita pandang bulan yang sama.
Tapi, apakata bila rindu kita doa.
Kita kan doa pada Tuhan yang sama. :)

10 comments:

menusuk hati said...

aa..bila rindu,kita doa sebab kita akan doa pada Tuhan yang sama.. (",)b

~PENCHENTA~ said...

jangan tiru. jangan tiru. ishk. habeslah dia tulis surat cinta malam ni..

T___T

qinairaulfa. said...

ko saje kan?post entri ni?huaaaa :'(

~PENCHENTA~ said...

haha. lek3. ce aplikasi. :)

qinairaulfa. said...

insyaallah, tiap2 hari aplikasi. :)

tengah rilek ar ni.haha.

~PENCHENTA~ said...

haha. ok. yang penting kalau rileks jangan pandang belakang ok.

:P

esok aku balik. pagi insyaAllah. lunch sesame. heheh.

Anonymous said...

saya pun nak balik rumah..huwwwaaaaaaaaa (buruk beno nangisnya huhu)

~PENCHENTA~ said...

haha. saya dah balik. :)

keh3. sengaja nak bagi jeles lagi. :P

Mutiara Bernilai said...

hehe,,
sweet..
berdoa pd tuhan yg sama,
dan doa2 kita akan berkumpul pd tempat yg sama :)

~PENCHENTA~ said...

Amiin. Amiin. Amiin. Semoga tempat itu adalah syurga. :)

sadid sigaraga